Nieuw: Huda Beauty introduceert GloWish

huda beauty glowish

Maak kennis met de nieuwste creatie van wereldwijde beauty onderneemster Huda Kattan: GloWish. Een collectie beauty producten die je nooit van haar zou verwachten. Totaal iets anders dan de bekende full-coverage formules waar het merk Huda Beauty bekend om staat. GloWish staat voor zelfvertrouwen en je zelfverzekerd voelen in je eigen huid met krachtige producten die je innerlijke glow versterken. Alle GloWish producten bevatten 80% natuurlijk huidverzorging ingrediënten zoals rozenolie, sheaboter en squalane.

Lees ook: Huda Beauty introduceert Glow Obsessions

Over GloWish by Huda Beauty

Zoals Huda’s beauty journey in de loop der jaren is geëvolueerd, zijn ook haar huid en haar make-up behoeften veranderd. Met de lancering van WISHFUL begin 2020 besteedde Huda steeds meer tijd aan huidverzorging en leerde zij haar huid steeds meer te omarmen. Als gevolg van de liefde en zelfvertrouwen voor haar huid, koos Huda steeds vaker voor make-up waar je de huid nog doorheen kon zien in plaats van een fullcoverage en high-glam looks.

“Ik merkte dat naarmate ik meer tijd besteedde aan mijn huid, ik een grotere waardering en acceptatie ontwikkelde. Mijn huid werd gezonder, egaler en helderder. Ik voelde me zelfverzekerder en accepteerde mijn huid op een manier die ik nog nooit eerder had geaccepteerd. Oneffenheden of geen oneffenheden, ik heb geleerd om mijn huid te omarmen en echt te respecteren”,zegt Huda. “Ik wilde producten maken waarmee ik dat nieuwe vertrouwen en de huid waar ik van hield, niet wegstopte.” Daarmee ontstond het idee van GloWish by Huda Beauty. Huda wil anderen inspireren om zich van nature zelfverzekerd te voelen in hun eigen huid. GloWish is gericht op producten die de natuurlijke schoonheid in iedereen accentueren en niet verbergen.

Duurzaam

GloWish is ontworpen met een schoon geweten, een focus op sociaal bewustzijn en ethisch verantwoord. Alle formules zijn vegan gecertificeerd, gemaakt met minimaal 80% natuurlijk afgeleide ingrediënten en zijn parfum- en alcoholvrij. De ingrediëntenlijst van GloWish voldoet aan strikte richtlijnen en heeft een duidelijke en uitgebreide ‘geformuleerd zonder’ lijst. Bovendien zijn alle verpakking gemaakt van PCR-materiaal (post consumer recycled), en zijn de kartons van FSC gecertificeerd papier en 100% recyclebaar.

Eén van de ster-ingrediënten is de paprika. Een groente die voornamelijk wordt gebruikt voor voedselconsumptie, terwijl het sterke krachten heeft om de huid te beschermen tegen blauw licht. Iedereen brengt immers veel meer tijd online door, wat betekent dat je de hele dag zelfverzekerd voor je scherm moet kunnen zitten, wetende dat GloWish je beschermt.

Het doel

Als ondernemer die verschillende bedrijven runt, kent Huda het belang van make-up producten die moeten presteren. GloWish biedt producten die echt verschil maken voor de huid en minimale inspanning vergen. GloWish is gericht op het creëren van de perfecte no-make-up make-up look met extra voordeel van de good-for-your-skin ingrediënten. De formules zijn namelijk geïnspireerd op een aantal WISHFUL-ingrediënten, die zijn gericht op het voeden van de huid en het verbeteren van je natuurlijke schoonheid
Prijs en verkrijgbaarheid
GloWish by Huda Beauty is vanaf 1 juni 2021 verkrijgbaar bij The Beauty Editor en online via www.iciparisxl.nl en www.thebeautyeditor.com.

Glowish Multi Dew Skin Tint – €37
Glowish Multi Dew Skin Tint Brush – €31
Glowish Soft Radiance Bronzing Powder – €31
Glowish Soft Radiance Bronzing Powder Brush – €31

Follow:
Deel:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *